GAÜN SOSYAL BİLİMLER MYO’DA MEZUNLAR BULUŞMASI « GAZİANTEP RADYO ZEUGMA

22 Haziran 2026 - 19:43

GAÜN SOSYAL BİLİMLER MYO’DA MEZUNLAR BULUŞMASI

GAÜN SOSYAL BİLİMLER MYO’DA MEZUNLAR BULUŞMASI
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 16:34

Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, 1980 yılından bu yana
mezun ettiği öğrencilerini “Mezunlar Buluşması 2026” etkinliğinde bir araya getirdi. Atatürk Kültür
Sahnesi’nde düzenlenen programda, farklı dönemlerden mezunlar, akademisyenler ve öğrenciler
buluşarak geçmiş anılarını tazeledi ve mesleki deneyimlerini paylaştı.
Programın açılış konuşmasını yapan Sosyal Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar, okulun
kırk yılı aşan köklü geçmişine vurgu yaparak tüm katılımcılara teşekkür etti. Konuşmasında meslek
yüksekokulunun gelecek vizyonunu paylaşan Prof. Dr. Yanar, iş dünyası ile bağlarını
güçlendirecek iki yeni model hakkında bilgi verdi.
Gelecek eğitim-öğretim yılından itibaren 3+1 eğitim modeline geçileceğini belirten Yanar,
öğrencilerin teorik eğitimin ardından bir dönemi kesintisiz olarak sahada geçireceklerini ifade etti.
Bu projeyi taçlandıracak olan "Mezun-Öğrenci Mentorluk Modeli"ni de uygulamaya geçireceklerini
belirten Yanar, kamu ve özel sektörde başarı yakalamış tecrübeli mezunların, mevcut öğrencilere
kariyer yolculuklarında rehberlik edeceğini söyledi. Mezunlara güçlü bir iş birliği çağrısında
bulunan Prof. Dr. Rüstem Yanar, "Sizler olmadan bu projelerin bir kanadı hep eksik kalır.
Öğrencilerimize kapılarınızı açarak ve onlara mentorluk yaparak bu köklü çınarı hep birlikte
geleceğe taşıyalım" diye konuştu.
Protokol konuşmalarının ardından, kendi alanlarında önemli başarılara imza atmış mezunlar
kürsüye davet edildi. "Mezunlar Adına Konuşmalar" bölümünde; 27. Dönem Milletvekili ve İş
İnsanı Nejat Koçer, Doç. Dr. Nisa Seçilmiş, Harezmi Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Karataş,
Yeminli Mali Müşavir Murat Üzümcü, Gülşah Konukoğlu, Hakan Sözmen, Hasan Sadıç, İbrahim
Akköz, Öğr. Gör. Vuslat Serra Özakça, Dr. Demet Karayılan Gülengül ve Ebru Çayırgan söz
alarak anılarını ve iş hayatındaki tecrübelerini aktardı.
Gecenin en duygusal anı ise, Sosyal Bilimler MYO’nun ilk dönem mezunlarından olan ve
programa katılan en eski mezunun kürsüye davet edilmesiyle yaşandı. 1993 yılı İşletme Yönetimi
programı mezunlarından Bilgin Erbağcı ve Süreyya Tütüncüler sahneye çağrılarak yüksekokulun
ilk dönemlerine dair anılarını paylaştı.
Mezunlara günün anısına özel hediyeleri, Sosyal Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar ve
Taç Mahal Gelinlik İşletme Müdürü olan okul mezunu İbrahim Akköz tarafından takdim
edildi.Ayrıca, okula ve öğrencilere sağladıkları katkılardan dolayı konuşmacılara teşekkür belgeleri
takdim edildi.
Etkinlik, salondaki tüm mezunların, akademik ve idari kadronun sahneye davet edilmesiyle çekilen
büyük "aile fotoğrafı" ile son buldu.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.